دوره آموزشی تکنیک فروش با استراتژی اقیانوس آبی برگزار می شود

دوره آموزشی تکنیک فروش با استراتژی اقیانوس آبی برگزار می شود

فروش اقیانوس آبی

فروش اقیانوسی

استراتژی فروش اقیانوس آبی

معرفی:

در سال 2005 کتابی تحت عنوان استراتژی اقیانوس آبی که حاصل کار بیست ساله پروفسور چان کیم و پروفسور رنه موبورگنه بود منتشر شد ودر کمتر از یک سال میلیونها نسخه از آن به چهل و یک زبان دنیا ترجمه و فروخته شد. استراتژی اقیانوس آبی نتیجه دودهه تحقیق و مطالعه بر روی بیش از 150 جنبش استراتژیک دنیا در بیش از 30 صنعت متفاوت در طی 100 سال گذشته است. این رویکرد بکارگیری و پیروی همزمان از دو نوع استراتژی تمایز و کاهش هزینه می باشد، در عین حال مجموعه ای از متدولوژی ها و ابزارهای مدیریتی برای ایجاد یک فضای بازار جدید و بی رقیب را در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی مدیران و کارشناسان شرکتها و سازمانها با مهمترین و اثرگذارترین مکتب فکری در حوزه استراتژی و بازار در طی چهار سال اخیر در دنیا است که با نوآوری در استراتژیها سعی دارد راهکارهای جدیدی را برای توسعه جهشی سازمانها فراهم نماید.

محتوای دوره: برخی از مطالب دوره

·         شناخت و درک مفهوم استراتژی فروش اقیانوس آبی

·         معرفی مفهوم نوآوری فروش

·         فروش سرخ و فروش آبی

·         تناقض های استراتژیک فروش اقیانوس آبی

·         معرفی نقشه وضعیت استراتژی و منحنی فروش

·         معرفی ابزارها و چارچوبهای تحلیلی فروش اقیانوسی

·         شش مسیر خلق استراتژی فروش اقیانوس آبی

·         شناسایی غیر مشتریان صنعت

·         تجدید ساختار مرزهای فروش اقیانوسی

·         تدوین مراحل صحیح استراتژیک فروش اقیانوسی

·         ایجاد فرایند فروش اقیانوسی

·         مرور نکات مهم استراتژی فروش اقیانوس آبی

·         ترسیم بوم استراتژی فروش

·         سه لایه غیر مشتری ها

·         شش اهرم مطلوبیت فروش

·         مهره های اصلی در تنگ ماهی فروش

·         ارزش های استراتژیک فروش اقیانوسی

شیوه برگزاری

سمینار کارگاه نمونه موردی کارگروهی بررسی های موردی ایرانی و جهانی

مدرس :

نام استاد : جناب آقای مهندس علی خویه       09122991608

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

www.brandschool.blogfa.com

www.guerrillamarketing.blogfa.com
www.advertisingschool.blogfa.

مدرس دانشگاه

مولف ومترجم 7 عنوان اثر تخصصی

با بیش از 10 سال تجربه اجرایی

مولف و مترجم کتاب پرفروش مدیریت فروشگاه و مهندسی فروش

عضو انجمن های بین المللی عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی مهمان  و کارشناس برنامه های صدا وسیما

[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]

دوره آموزشی برنامه ریزی فروش

کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش

کارگاه مهندسی فروش

دوره برنامه ریزی فروش

مدیریت و مهندسی فروش

آموزش حرفه ای مدیران و کارشناسان ارشد فروش از مهم ترین وظایف هر بنگاه اقتصادی به شمار می آید، چرا که ارتباط مستقیمی با درآمد و سود خالص آن بنگاه اقتصادی دارد؛ در این دوره آموزشی شما با تکنیک های عملی افزایش فروش و ارتقاء سطح فروش به صورت کاربردی آشنا می شوید.


نام استاد : جناب آقای مهندس علی خویه       09122991608

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

www.brandschool.blogfa.com

www.guerrillamarketing.blogfa.com
www.advertisingschool.blogfa.

مدرس دانشگاه

مولف ومترجم 7 عنوان اثر تخصصی

با بیش از 10 سال تجربه اجرایی

مولف و مترجم کتاب پرفروش مدیریت فروشگاه و مهندسی فروش

عضو انجمن های بین المللی عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی مهمان  و کارشناس برنامه های صدا وسیما
سر فصلهای دوره :

•         اصول بازاریابی و فروش
• فرآیند فروش حرفه ای
• مدیریت ارتباط با مشتریان
• وفادار سازی مشتریان
• رضایتمندی مشتریان

·         برنامه ریزی فروش ( تعاریف مفاهیم اصول )

·         مهارتهای برنامه ریزی فروش

·         تکنیک های برنامه ریزی فروش

·         عوامل برنامه ریزی فروش

·         اجرای برنامه های فروش
• هدف گذاری سالیانه و دوره ای فروش
• سازماندهی تیم فروش
• سازماندهی شبکه پخش و توزیع
• تکنیک ها و تاکتیک های فروش موفق
• ابزار های افزایش فروش
تعاریف اهمیت و ضرورت برنامه ریزی و مهندسی فروش

·         شاخص های مهندسی فروش

·         روانشناسی ارتباط با مشتری

·         تکنیک های مهندسی فروش

·         مهندس فروش و مهندسی بازار

·         اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش

·         تکنیک های ضد خطا در فروش

·         10 نقطه کور فروش

·         10 اشتباه فروش

·         مهندسی فروش در چند بازار جهانی

·         10 تکنیک مهندسی فروش

·         رفتار خریداران در مهندسی فروش و برنامه ریزی فروش

·         تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن

·         10 تکنیک فروش خلاق

·         10 تاکتیک فروش خلاق

·         10 استرات‍ژی فروش خلاق

·         تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری

·         10 تکنیک قیمت گذاری خلاق

·         10 تکنیک خلاق جذب مشتریان

·         دام ها و کابوس های فروشندگان

·         10 تکنیک فروش   خلاق

·         سبک های فروش

-          اصل مدل  TOTE در برنامه ریزی فروش

·         اصل مدل  ROLE در فروش و برنامه ریزی فروش

·         اصل مدل متا در فروش  و مهندسی فروش

·         اصل مدل  Score در فروش و برنامه ریزی فروش

همراه با نمایش فیلم اجرای مورد مطالعاتی و کارگاه آموزشی در کلاسی جذاب شاد و کاربردی

مدت دوره:

در دوره های 8 ، 16 و 32 ساعت قابل اجرا می باشد( با توجه به سرفصل های انتخابی و مسائل و مشکلات شرکت مورد نظر )

[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
دوره های استاد خویه

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸


ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
دوره های آموزشی کسب و کار
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
کارگاه ها سمینارها دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
فروشندگان صنعتی؛ نقشها و ویژگیها

 

فروشندگان صنعتی؛ نقشها و ویژگیها

ادامه مطلب
 
 
Monopoly Umbrella
 
  
چهار روش برای فروش سریع

 

چهار روش برای فروش سریع

ادامه مطلب
   
شبکه فروشندگان حرفه ای ایران مدرسه فروش ایران شبکه مدیران فروش

 

 فروشندگی به قدری اهمیت دارد که آن را به تمام کننده تیم (فوروارد) تشبیه کرده اند. در مقاله »یک روز فروشنده موفق« از لحظه ای که فروشنده چشم باز می کند تا پایان فعالیت روزانه و آخرین لحظات بیداری مورد بررسی قرار گرفته و سعـــی شده است تکنیک های فروشندگی حرفه ای و ویژگی های فروشندگان موفق در قالب اعمال و کردار

ادامه مطلب
    
۱۰ استراتژی مهم در مدیریت بخش فروش

 

۱۰ استراتژی مهم در مدیریت بخش فروش       بخش فروش درواقع گلوگاه استراتژیکی بنگاه است.که باید با یک سری استراتژیهای راهبردی ،این بخش را تقویت کرد اصولی را در این مقاله که با استفاده از روش تحقیق پیمایشی و یا زمینه یابی صورت گرفته برایتان بیان می کنیم که با نصب اصولی این راهبردها بتوان این گلوگاه استرتژیکی را تقویت نمود.   ادامه مطلب
 
مدرسه فروش ایران فروش خلاق اصول و فنون فروش خلاق محصول خلاق

 

مدرسه فروش ایران فروش خلاق اصول و فنون فروش خلاق محصول خلاق

ادامه مطلب
 
مدرسه فروش ایران
 

ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
چهار اشتباه فرایند فروش 
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
xougue0utgnhrp37cqu9.jpg

u5vpnct0rkct1aqyg1j.jpg3u0nsql631pswcji13h.jpg

sxrgvlqcxfrqhn5qqu.jpg

سخنرانی در سمینار بازاریابی خلاق تریز در بازاریابی و فروش تریز در مدیریت بازاریابی تریزی تبلیغات تریزی مهندسی خلاقیت در بازاریابی فروش و تبلیغات تکنیک های خلاقیت در مدیریت بازاریابی فروش

   



 
 
 یک سخنرانی واقعا جالب از استیو جابز مدیرعامل و موسس اپل ، پیکسار و ... سال ۲۰۰۵ در دانشگاه استنفورد ! :
اگر هم سرعت اینترنت کافی ندارید متن سخنرانی را از اینجا بخوانید:
 
من امروز خیلی خوشحالم که در مراسم فارغ التحصیلی شما که در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا درس می خوانید هستم. من هیچ وقت از دانشگاه فارغ التحصیل نشده ام. امروز می خواهم داستان زندگی
 

ادامه مطلب
 
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]

p9a8dwn9dugk7qcgykt6.jpg

e6y4a17ofh77ux4n7ogh.jpg

[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
9fqibhic7rdgcf941ymd.jpg

vj7euiwd1hlebo3v7945.jpg

 

t5h9rwlt40f4kev259gj.jpg

 

[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]

داشبود مدیریتی

داشبود مدیریت

داشبورد مدیریت بازاریابی هوش تجاری در بازاریابی

هوش تجاری در فروش

هوش تجاری(Business Intelligence) چیست؟

هوش تجاری مجموعه‌ای از مهارتها، فناوریها و سیستم‌های کاربردی است که برای جمع‌آوری ، ذخیره‌سازی ، تحلیل و ایجاد دسترسی کارآمد به انباره‌های داده جهت کمک به سازمان‌ها برای تصمیم‌گیری صحیح مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحلیل داده‌ها شامل طبقه‌بندی، خوشه‌بندی،آنالیزهای آماری،

 

 


ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]

دوره کاربردی جامع بازرگانی خارجی

 

محتوای دوره:

ü        مبانی خرید خارجی

•              بررسی مسائل مربوط به خرید خارجی- قرارداد خرید خارجی - گردش کار و مراحل خرید خارجی

ü        آشنایی با رویه ها، قوانین و مقررات وارداتی و صادراتی

•               آشنایی با جدیدترین رویه ها، قوانین و مقررات وارداتی و صادراتی

ü         اسناد بازرگانی خارجی

چگونگی تنظیم پیش فاکتور- سیاهه تجاری- گواهی مبداء- لیست مدلبندی- گواهی بازرسی- گواهی بهداشت- گواهی تجزیه- گواهی تطبیق کالا/بازرسی اجباری- بارنامه و انواع آن- سیاهه کرایه حمل- بیمه نامه- قبض انبار

ü        اینکوترمز 2000 و پرداختهای بین‌المللی 

• اینکوترمز 2000 و نقش آن در خرید خارجی- ساختار اینکوترمز- بررسی 13 روش در اینکوترمز- اعتبارات اسنادی- انواع اعتبارات اسنادی- بررسی متن اعتبارات اسنادی- بروات ارزی- انواع برات- بررسی مواد مقررات متحدالشکل اعتبارات اسنادی

ü        استاندارد و بازرسی کالا

• استاندارد کالا- بازرسی کالا-  نقش بازرسی در خرید خارجی- اهداف بازرسی- فوائد وجود گواهی بازرسی- زمان و مکان بازرسی- لیست شرکتهای بازرسی داخلی- لیست شرکتهای بازرسی خارجی

ü        حمل و نقل بین المللی و ترانزیت کالا 

• بارنامه- انواع حمل و نقل- حمل و نقل دریایی- حمل و نقل بوسیه راه آهن- حمل و نقل زمینی-

/ 0 نظر / 68 بازدید