فروشگاه بازاریابی

کتاب مدیریت برند تاکتیک ها تکنیک ها وسبک های برندسازی و مهندسی برند تالیف و ترجمه علی خویه و فهیمه احمدی . این کتاب توسط انتشارات ایده تا چند وقت دیگر به بازار عرضه خواهد شد
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش و مهندسی فروش به چاپ دوم رسید
بسیار جای شکر و خوشحالی است که کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش و مهندسی فروش به چاپ دوم رسید این کتاب توسط بسیاری از اساتید و همکاران گرامی و عزیز به عنوان منبع درسی در بسیاری از دانشگاه ها معرفی شده است جا دارد از تک تک اساتید گرانقدری که این کتاب را به عنوان منبع درسی مورد استفاده قرار می دهند تشکر کرده و امیدوارم انتقادات و پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر شدن این کتاب ارسال نمایند درضمن این کتاب به عنوان آزمون ورودی و استخدام در شرکت های بزرگ برای فروشندگان و بازاریابان استفاده می شود و شرکت های بسیاری نیز از این کتاب به عنوان منبع معتبر و کاربردی استفاده می کنند که از نظرها و توجهی خاصی که به این کتاب دارند تشکر می نمایم امیدوارم در چاپ های بعدی بتوان بر مطالب محتوایی اجرایی کاربردی آن بیفزایم حتی فروشگاه های بسیاری در سطح کشور برای چیدمان فروشگاه قفسه بندی سطر بندی دکوراسیون سردرب برندسازی فروشگاهی معماری فروشگاه هویت فروشگاه چیدمان عوامل فروش و پیشبرد فروش از این کتاب استفاده می کنند که جای تشکر و شکر دارد.
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی سیستم های انگیزشی و چاشنی های فروش هدایای تبلیغاتی

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سیستم های انگیزشی هدایای تبلیغاتی و چاشنی های فروش

مدرس: مهندس علی خویه و فهیمه احمدی

www.khooyeh.com

www.promotion.persianblog.ir

 

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم انگیزه و هدیه و جایگاه آن در تجارت و کسب وکار

-    سیستم های پروموشن  انگیزشی اثربخش

-    اصول طرح ریزی هدایای تبلیغاتی  در بازاریابی

-    اصول انگیزش و چاشنی فروش

ارتقای بینش و نگرش

-    مدیریت آمیخته سیستم های انگیزشی چاشنی های فروش و هدایای اثربخش

-    تفاوت انواع سیستم های انگیزشی

-    بینش تغییر رفتارها

-    بینش همسان سازی و همگن سازی چاشنی ها و هدایا

کارکرد و اثربخشی هدایا و چاشن های فروش

نقش هدایا و چاشنی های بازاریابی و فروش

ارتقای مهارت و تکنیک

-    مهارتهای ایجاد انگیزه علمی و حرفه ای

-    مهارت های ارایه پروموشن و هدیه

مهارت انتخاب هدایا و چاشنی ها

مهارت مدیریت هدایا و چاشنی ها

مهارت کنترل هدایا و چاشنی ها

-    مهارت مدیریت چاشنی ها هدایا و انگیزه ها

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری توسط هدایا و چاشنی های فروش

-    مهارت بازارگرمی در سیستم های انگیزشی

-    مهارت بازارسازی در سیستم های انگیزشی

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری توسط هدایا

رفتار سنجی د رارایه هدایا و سیستم های انگیزشی

مهارت روانشناسی هدایا و چاشن های بازاریابی

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در انگیز ه های کارکنان

-    مهارتهای نظارت و کنترل در سیستم های انگیزشی

-    مهارت ارائه مؤثر هدایا و چاشنی ها

-    10 اشتباه در سیستم های انگیزشی فروش  

-    10 تکنیک خلاق ایجاد انگیزه و ارایه پروموشن در مشتریان و کارکنان

-    تکنیک های ایجاد انگیز های خلاق

-    انواع سیستم های انگیزشی و مهارت ایجاد آنها

-    انگیز ه های  سازه ای

-    انگیز ه های  دگرگونی

-    انگیز ه های  ارتباطی

-    انگیز ه های  جانشینی

-    انگیز ه های  جانمایی

-    انگیز ه های  ترکیبی

-    انگیز ه های  تنظیمی

-    انگیز ه های  معکوس

-    انگیز ه های  تراوشی

-    انگیز ه های  جذبی

-    انگیز ه های  نفوذی

-    انگیز ه های  چند بعدی

-    انگیز ه های  تریزی

 

مدرس دوره

مهندس علی خویه و فهیمه احمدی

دوره ها کارگاه ها سمینارها مشاوره تحقیقات و امور اجرایی که در این مدت برگزار گردید یا مشارکت فعال صورت گرفت شامل موارد زیر می باشد

مدیریت ارتباط با مشتریان اصول سی آر ام و ... در اراک، سمینار بزرگ مدیریت برند در مشهد، تکنیک های نفوذ و جذب مشتریان در مشهد، سمینار و کارگاه اموزشی شکار مشتریان تکنیک های جذب و نگهداری مشتریان بوشهر، سمینار و کارگاه آموزشی فروش موثر و تکنیک های جذب مشتریان مشهد، کارگاه آموزشی مهندسی تبلیغات تجاری در کرمان، سمینار تفکر استراتژیک در کرمان، سمینار و کارگاه های آموزشی ویژه مدیران وزارت کار و تامین اجتماعی، تکنیک های فروش مویرگی وکانال های توزیع و پخش در گرگان و گیلان، تکنیک های چانه زنی و اصول و فنون مذاکره در مازندران و همدان، مهندسی برند مدیریت نام و نشان تجاری در همدان، زبان بدن و اصول و فنون ارتباطات موثر و اثربخش در فروش وبازاریابی در اراک و.....

 

 

[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]

دوره های آموزشی ویژه شرکت های هنر و سینما  و شرکت های مرتبط با هنر و سینما

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت هنر و سینما و تولید کننده گان و وارد کنندگان هنر و سینما

بازاریابی هنر

بازاریابی سینما

 

 


ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
خبرهای جدید خدمت دوستان و همکاران گرامی و بزرگوار

1- کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش توسط انتشارات افرند به زیر چاپ رفت فهرست این کتاب را می توانید در لینک های گذشته مشاهده نمایید این کتاب تا یک ماه دیگر توسط مراکز توزیع در خیابان انقلاب قابل دسترسی خواهد بود. این کتاب اولین کتابی است که در این زمینه تهیه و به بازار عرضه خواهد شد با توجه به اینکه صنعت توزیع و پخش جزو پرگردش ترین صنایع کشور های مختلف به وِیژه کشور ما می باشد و به علت نیاز بازار و توجه علمی و عملی به کانال های بازاریابی و صنعت توزیع و پخش این کتاب با زحمت فراوان توسط علی خویه و فهیمه احمدی تهیه شده و امروز به زیر چاپ رفت امید است این کتاب توانسته باشد خدمتی به صنعت پخش و توزیع، کانال های بازاریابی و فروش مویرگی و دست اندرکاران بازاریابی فروش تبلیغات و تجارت باشد

2-کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی تالیف و ترجمه علی خویه و فهیمه احمدی به زیر چاپ رفت

این کتاب توسط انتشارات ایده  88845602   و  88303759    به زیر چاپ رفت

 

www.brandschool.blogfa.com

http://www.brandmanagement.mihanblog.com/

در ادامه می توانید فهرست کتاب مدیریت و مهندسی برند را مشاهده نمایید

3- کتاب اسرار تجارت بین الملل به بازار عرضه شد - عرضه و توزیع توسط نشر مهربان  66409181  و 66973175 و 66973176

www.soib.blogfa.com

www.soib.mihanblog.com

فهرست کتاب اسرار تجارت بین الملل تالیف و ترجمه علی خویه 

  www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com 

www.marketingmanagement.mihanblog.com

 نشر مهربان  66409181 تهران

www.marketingmanagement.mihanblog.com

آشنایی با نویسندگان

 

آشنایی با نویسندگان:

علی خویه............................................................www.khooyeh.com

                                                      www.alikhooyeh.blogfa.com 

o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات

oمولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی           

oمهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی  

oارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، تبلیغات و برند

oسخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف

oدارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی

oعضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و...

فهیمه احمدی.......................................................www.brandfa.blogfa.com

oکارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس

oدارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند

oمدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ...

oدارای مدارک معتبر TTC, FCE

o تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات

oدارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف

o مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما

oبرنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)

oویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، تبلیغات تریزی، مدیریت استراتژیک تبلیغات

oتهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت

تماس با ما: www.alikhooyeh.blogfa.com             info@khooyeh.com      

09122991608       و     09372991608   khoooyehali@gmail.com       www.khooyeh.com

 


[1]. سبک های تبلیغات(رسا)، تاکتیکها و تکنیک های تبلیغات و بازاریابی(سیته)، مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات(رسا)، راهکار حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات( رسا)، مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات( دیدار)، مدیریت فروشگاه، چیدمان و مهندسی فروش(دیدار)، مدیریت استراتژیک تبلیغات( رسا)، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش( آگاه)، اسرار تجارت بین الملل( مهربان)

 


ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]

مدیریت استراتژیک توزیع و پخش

مدیریت استراتژیک کانال های بازاریابی، توزیع و پخش، مدیریت استراتژیک سازمان ها و شرکت های پخش و توزیع، فروش مویرگی، کانال های توزیع

با نگرش بازار ایران و مثالها و مورد های مطالعاتی از شرکت های پخش و توزیع ایران

 ترجمه و گردآوری

علی خویه و فهیمه احمدی

 تهران

 

1390

 

مدیریت بازاریابی

دپارتمان مدیریت بازاریابی و تحقیقات بازاریابی مدیریت مشتریان مدیریت فروش مدیریت عوامل و ابزارهای بازاریابی
نویسنده: گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com - ۱۳٩٠/٩/۱٢

سومین سمینار بزرگ   کاربردی کارگاهی و اجرایی

 شکار مشتریان تکنیک های مشتری سازی وفادارسازی  ومهار های مدیریت ارتباط با مشتریان  

با حضور مدیران برجسته استان و شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

مدرس استاد خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

برخی از سرفصل های سمینار

مهارتهای شکار مشتریان به صورت کارگاهی کاربردی و اجرایی

مهارتهای فرصت شناسی

مهارت های فرصت یابی بازاریابی

تکنیک های جذب مشتریان گذشته

انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها

انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها

تکنیک های برخورد با مشتریان

مهارت های پاسخ به اعتراض مشتریان

مهارت ایجاد علاقه و اشتیاق در مشتریان به صورت کاربردی و اجرایی

تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
چگونگی فروش  خدمات بیشتری به یک مشتری
آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان

تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت

تکنیکهای وفادار سازی مشتریان

روشهای رضایت سنجی مشتریان

آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان
کانالهای ارتباط بیشتر با مشتریان در بازاریابی

کارگاه کارگروهی

بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان وشکار مشتریان برای  یک شرکت

نمایش فیلم

 

ستاد علی خویه

مدرس دانشگاه

مولف و مترجم 8 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات

عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا

مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما

عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش سمینار کارگاه ودوره کابردی به شرکت ها و موسسات ملی وبین المللی

بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی

سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش

و....

 

  • شکار مشتریان مهارت ها اصول  و فنون ، مشتری یابی مشتری سازی و
  • مهارت های خلاقانه مشتری یابی و مشتری سازی
  • تکنیک های وفادارسازی مشتریان
  • مدرس
  • علی خویه
  • www.khooy
/ 0 نظر / 46 بازدید